Mazda CX-30 2019 Mazda CX-30 2019

Mazda CX-30 2019

от $29.100
Где купить?

Оновлена Mazda CX-30 - вдале поєднання компромісів

Рассказать друзьям:

Останнім часом Mazda серйозно взялася за свою лінійку кросоверів і одночасно з появою абсолютно нових моделей оновлюються і добре відомі нам бестселери. Цього разу ми з'ясуємо, що змінилося в Mazda CX-30.

Нагадаємо, що Mazda CX-30 була презентована в 2019 році на автошоу в Женеві - і це був справжній фурор! Модель зайняла місце між компактним кросовером CX-3 і середньорозмірним CX-5.

Кросовер є близьким родичем легкового Mazda3, і побудований на одній платформі Skyactiv-Vehicle Architecture. Але «тридцятка» більша, хоча, звичайно, поступається габаритами старшій сестрі Mazda CX-5. Для прикладу, довжина CX-30 дорівнює 4 395 мм, а оновленої CX-5 - 4 575 мм. Втім, різницю можна побачити і неозброєним оком.

Дизайн

Фірмовий дизайн філософії Kodo вже другого покоління привертає увагу плавними вигинами бічних панелей - гострих граней тут практично немає. Дизайнери прагнули до елегантності та витонченості, надихаючись при цьому традиціями японського мистецтва. Цікаво, що майже кожен елемент екстер'єру отримав свою назву і концептуальне пояснення.

Але при створенні Mazda CX-30 дизайнери разом з інженерами вирішували не тільки естетичну, але і маркетингову задачу - їм було необхідно об'єднати стилі купе і кросовера. Саме звідси стрімка і невисока лінія даху, дуже закруглена корма і разом з тим кліренс в 175 мм і пластиковий захист навколо кузова, що візуально ще більше піднімає кросовер над дорогою.

Комплектації

Ось ми і дійшли до теми оновлень. До лінійки комплектацій додалася ще одна - Sport Black - і саме вона у нас на тесті. Хоча варто зауважити, що її відмінність від топової Premium - полягає в обробці салону. Якщо в Premium вона суцільно шкіряна, то тут комбінована: шкіра теракотового кольору поєднана з чорною замшею. Зазначу також, що всі комплектації мають хороший рівень оснащення, особливо щодо безпеки - список асистентів досить широкий і майже однаковий для всіх рівнів оснащення.

У салоні

Салони з легкові трійкою, знову ж таки, практично ідентичні, різниця лише в деяких деталях оформлення. У кросовера передня частина салону здається більш пластичною завдяки іншій окантовці торпедо, що дуже плавно перетікає в дверні карти. Дизайнери навмисно не перевантажували його ніякими зайвими елементами.

Дійсно, плавні обводи і горизонтальні лінії дуже гармонійно виглядають і в цілому перше враження від салону Mazda CX-30 позитивне і гармонійне.

Сидячи за кермом, розумієш, що все тут робилося, перш за все, з орієнтацією на водія. Та й посадка мені сподобалася: хороша бічна підтримка, висока спинка і вдало встановлений підголівник, що не тисне на потилицю. Крісло точно під мою комплекцію!, а ось для великих людей може бути тісним. Хоча при зрості 1,82 ще залишається невеликий запас місця і регулюванням і простором.

Оновлення принесло Mazda CX-30 збільшений з 8,8 до 10,25 дюймів екран мультимедійної системи, бездротову зарядку для смартфонів, роз'єм USB-Type C. Управління мультимедіа вже традиційно для Mazda виконано за допомогою шайби-джойстика і декількох кнопок, під правою рукою водія на центральному тоні. Зазначу, що акустика Bose тут це не просто красивий напис - аудіосистема дійсно звучить досить добре і глибоко.

Приємно, що блок двозонного клімат-контролю, який до оновлення не дуже мені подобався через дрібні піктограми і кнопки, зараз став кращим і керувати ним зручніше.

А взагалі, якщо опинитися в салоні не дивлячись на нього зовні, я б подумав, що це модель класом вище. Солідне враження справляє нова кольорова гама оздоблення, приємні матеріали (пластик торпедо я спочатку прийняв за оздоблення шкірою), доречні та гармонійні вставки, гарна шумоізоляція.

На задньому ряду місця виявилося напрочуд чимало. І дивлячись на прямовисну лінію даху зовні, я ніколи не повірив би, що сидячи на задньому дивані у мене ще й місце над головою залишиться! Вільно і ногам, правда, великого надлишку простору вже немає. І все ж посадка комфортна, але не тісна.

На дорозі

З технічної частини у Mazda CX-30 без змін: для моделі пропонується єдиний силовий агрегат у поєднанні з єдиною можливою 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Атмосферний 2-літровий двигун, як і раніше, видає 150 к.с. і 213 Н/м рівно.

Тяга тут наростає лінійно і дуже прогнозовано, і після дрімоти в районі двох тисяч обертів, ближче до чотирьох тисяч в «тридцятці» прокидається драйверський азарт. Щоб ще більше підіграти цьому, можна включити режим Спорт, клацнувши тумблером біля важеля КПП.

Але більше задоволення отримуєш тут навіть не від двигуна, а від поєднання кермо-ходова. Керується CX-30 точно, прозоро і легко, на дузі стоїть дуже впевнено, дозволяючи проходити повороти швидше, ніж зазвичай, і при цьому мінімально крениться. І це з огляду на те, що ззаду тут встановлена балка! Допомагає цьому і система розподілу тяги G-Vectoring Plus, в потрібні моменти ніби підкручуючи автомобіль всередину повороту. Однозначно, ті, хто любить драйв, отримують від Mazda CX-30 задоволення!

Комплекс превентивної безпеки тепер доповнений функціями запобігання помилкового запуску двигуна і моніторингу стану водія. А доопрацьований комплекс автоматичного екстреного гальмування з більшою ефективністю розпізнає пішоходів. Та й загалом помічники уважно стежать за ситуацією навколо автомобіля, готові миттєво втрутитися за необхідності. Сподобалося і те, як CX-30 вміє сама триматися в смузі руху і працювати адаптивним контролем.

Висновок

Отже, в оновленій Mazda CX-30 дуже добре поєднуються фірмовий стиль, драйверські та практичні якості і рівень оснащення! Наприклад, я був дуже задоволений їздою CX-3, але для мене вона була тісною. А велика CX-5 в хорошому рівні оснащення і потужним мотором буде коштувати вже дорожче. А ця модель більше націлена на молодіжну аудиторію. Як і основні конкуренти: нова Toyota C-HR, Hyundai Kona і Volkswagen T-Roc.

До речі, про CX-5. З огляду на поточні акційні ціни на модель, внутрішня конкуренція дійсно посилилася. Але якщо порівняти більш детально, то п'ятірка в схожому рівні оснащення буде коштувати дорожче.

Источник: Авто Центр
  • Тест-драйв Mazda CX-30: Mazda CX-30 против KIA Sportage: когда новичок претендует на лидерство Mazda CX-30 против KIA Sportage: когда новичок претендует на лидерство

    Раньше мы уже тестировали новую Mazda CX-30, но тогда этот кроссовер был оснащен 122-сильным мотором и, мягко говоря, разочаровал нас динамическими характеристиками. Тестовый же CX-30 имеет под капотом уже 150 л.с., и мы ...
    Mazda-CX-30.InfoCar.ua

  • Тест-драйв Mazda CX-30: Mazda CX-30: лучший салон в классе, но недостатки в динамике Mazda CX-30: лучший салон в классе, но недостатки в динамике

    Сегодня мы тестируем новый кроссовер Mazda CX-30. Сразу стоит сказать, что это не тот же автомобиль, что и СХ-4, который продается в Китае. Конечно, форм-фактор этих машин подобен, но кузовные панели у них разные, и кром ...
    Mazda-CX-30.InfoCar.ua

  • Тест-драйв Mazda CX-30: Mazda CX-30: активно-безпечна Mazda CX-30: активно-безпечна

    Найменший кросовер у лінійці Mazda під індексом CX-30 завжди відрізнявся від більших моделей відмінною маневреністю та активним характером. ...
    Auto24

Отзывы владельцев
Mazda CX-30
Анна, Украина, Талалаевка
Украина, Талалаевка
14.10.2021

Їздимо вже майже рік, нарікань нема ніяких. Швидка, зручна, маневрена. Живемо в сільській місцевості, тому седани не розглядалися. Вибирали між Toyota c-hr, WV T-roc та skoda kamiq. Тойота дуже тісна, читать отзыв

Александр, Украина, Мариуполь
Украина, Мариуполь
06.10.2020

Купил машину в конце июня 2020 года, после того, как продал свою Мазду 3, 2011 года выпуска. Как сегодня осознаю, это был простой, надежный, в целом великолепный для своего класса автомобиль. Сравн читать отзыв

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Mazda

Mazda 3 2006 Mazda 3 3.500$ 2006 286.000 км
смотреть все
объявления